Załączniki

Nowy Członek SDCM – Merit

Niezwykle miło nam poinformować, że do SDCM dołączyła kolejna firma – Merit Automotive Electronics Systems. Witamy na pokładzie!

Merit Automotive Electronics Systems jest globalnym dostawcą (Tier1) części samochodowych dla OEM, OES, koncentrując się na interfejsie kierowcy człowiek-maszyna (HMI) w kokpicie.

Z zakładami produkcyjnymi w Barcelonie (HQ), Gdańsku, Matamoros, Changchun oraz centrum badawczo-rozwojowym w Krakowie, firma produkuje moduły przełączników układu kierowniczego, przełączniki kolumny kierownicy, podnośniki szyb, wyłączniki zapłonu (stacyjki), przełączniki ogrzewania siedzeń i proste przełączniki. Firma dostarcza rozwiązania oraz produkty dla m.in. aut pasażerskich, dostawczych, ciężarowych, budowlanych oraz rolniczych.

Produkty Merit łączą elektronikę z podzespołami z tworzyw sztucznych i są zintegrowane z architekturą elektroniczną samochodu. Oferowane produkty zapewniają harmonię w kokpicie dzięki predefiniowanym kolorom, dotykowi, odczuciom i właściwościom dźwiękowym znanym jako TALCS (dotyk, wygląd, światło, kolor, dźwięk).

Monika Pytkowska

Office Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w