Załączniki

Nowy Członek SDCM – ART-MOTOR

Niezwykle miło nam poinformować, że do SDCM dołączyła kolejna firma – ART-MOTOR. Witamy na pokładzie!

ART-MOTOR to wiodąca firma rodzinna, która istnieje na rynku od niespełna 30 lat. Głównym profilem działalności przedsiębiorstwa jest produkcja części w branży automotive i agro. Jej marka jest rozpoznawalna w Polsce i za granicą. Produkty finalne są dostarczane na rynek europejski, amerykański oraz azjatycki. To co wyróżnia firmę to kompleksowa realizacja projektów w procesach produkcyjnych wyrobów metalowych, począwszy od projektu do finalnego produktu.

Firma opiera swoją działalność na zaawansowanych technologiach i ciągłym doskonaleniu procesów produkcyjnych. Dzięki doświadczonemu zespołowi specjalistów oraz inwestycjom w innowacje, ART-MOTOR zapewnia produkty, które spełniają międzynarodowe standardy i wymagania wszystkich klientów.

W 2024 roku został stworzony własny brand AMH Premium Parts, pod którym są sprzedawane produkty pierwszomontażowe w branży automotive do samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Sprzedaż części AMH jest nieustannie rozszerzana poprzez dystrybutorów części zamiennych. 

Dzięki niezawodnym rozwiązaniom i szerokiej ofercie, ART-MOTOR jest zaufanym partnerem dla firm z branży automotive i agro.

Monika Pytkowska

Office Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w