Załączniki

OSRAM nowym Członkiem SDCM

Firma OSRAM jest największym na świecie producentem oświetlenia samochodowego. W blisko połowie nowych samochodów, wyjeżdżających z fabryk najlepszych światowych producentów, montowane są produkty tej marki. Kluczową rolę odgrywa tu ich wysoka jakość i związana z tym gwarancja powtarzalności parametrów.

W ofercie firmy znajduje się szeroki asortyment źródeł światła do pojazdów osobowych, ciężarowych i motocykli. Ponadto producent dostarcza kompleksowe, innowacyjne rozwiązania oparte na technologii LED takie jak kompletne reflektory przednie i tylne, dynamiczne kierunkowskazy oraz lampy drogowe i robocze.

OSRAM jest także liderem w legalizacji zastosowań retrofitów LED. To właśnie produkty tej firmy jako pierwsze zostały dopuszczone do ruchu na drogach publicznych w Niemczech, a potem w innych krajach europejskich.

Asortyment OSRAM to jednak nie tylko produkty oświetleniowe, ale także szerokie i stale rozwijające się portfolio akcesoriów: lamp inspekcyjnych, kompresorów, inteligentnych prostowników, rozruszników, kabli do ładowania pojazdów elektrycznych, rejestratorów jazdy i wiele innych.

Monika Pytkowska

Office Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w