Załączniki

Nowy Członek SDCM – LIQUI MOLY

W gronie Członków SDCM witamy kolejną firmę – LIQUI MOLY. Dziękujemy za zaufanie!

Marka LIQUI MOLY powstała w Niemczech w 1957 roku. Historia zaczyna się od opatentowania metody pozyskiwania dwusiarczku molibdenu, od którego pochodzi nazwa firmy. Opracowany na jego bazie dodatek do olejów silnikowych przyczynił się do szybkiego sukcesu rynkowego marki. Dziś, po blisko 70 latach działalności, LIQUI MOLY to lider rynkowy i najczęściej nagradzana marka olejowa w Niemczech. Aktualnie nasza oferta produktowa obejmuje oleje silnikowe, przekładniowe do pojazdów silnikowych, całą gamę dodatków do oleju, paliwa, układów chłodzenia oraz urządzenia warsztatowe. Nasze oleje i dodatki produkowane są w dwóch fabrykach w Niemczech. LIQUI MOLY aktywnie wspiera najważniejsze wydarzenia sportowe na całym świecie, sponsorujemy min. najbardziej prestiżowe serie wyścigów: Formuła 1 i Moto GP.

LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o. od ponad 20 lat odnosi sukcesy rynkowe, dynamicznie rozwijając się na niezwykle konkurencyjnym rodzimym rynku. Współpracujemy ze wszystkimi znaczącymi dystrybutorami w Polsce, a w swojej codziennej pracy skupiamy się na pracy z mechanikami i warsztatami. Sukces Liqui Moly Polska to przede wszystkim ludzie, pasjonaci motoryzacji, którzy swoją wiedzą i zaangażowaniem, podnoszą profesjonalizm całego rynku środków smarnych i serwisowych.

Weronika Marzec

Communications Manager

Powiązane artykuły

Europa pod ostrzałem: Czy branża motoryzacyjna przetrwa wojnę handlową z USA?

Prezydent Donald Trump mówi o ekonomicznej niezależności, twierdząc, że Stany Zjednoczone nie mogą dłużej kontynuować polityki jednostronnej kapitulacji gospodarczej. Pytanie kiedy światowa gospodarka skapituluje w świetle niepewności i braku stabilnej polityki celnej dość niefrasobliwie realizowanej przez administrację amerykańską. Łańcuchy dostaw

Motoryzacja na zakręcie wymagań unijnych i konkurencji chińskiej

Branża motoryzacyjna w Polsce wielu osobom może kojarzyć się z czasami PRL i marką FSO. Choć obecnie własnej marki samochodów osobowych nie posiadamy, nasza rola na światowym rynku motoryzacyjnym jest znacznie większa. Warto posłuchać tego co ma nam do przekazania