Załączniki

Nowy Członek SDCM – EFT Group Sp. z o.o.

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków SDCM dołączyła EFT Group Sp. z o.o. – polska, rodzinna spółka produkcyjna z siedzibą w Widziszewie (woj. wielkopolskie), obecna na rynku od 2008 roku.

EFT Group specjalizuje się w projektowaniu i produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych i gumy, wykorzystując technologie roto-formowania oraz formowania wtryskowego. W ofercie znajdują się m.in. elementy systemów zabezpieczania ładunku, części i akcesoria do pojazdów użytkowych oraz komponenty wytwarzane na indywidualne zamówienie (custom moulding).

Spółka realizuje projekty zarówno dla rynku aftermarket, jak i w ramach dostaw OEM, oferując również współpracę w modelu joint venture z partnerami przemysłowymi.

EFT Group działa w oparciu o zintegrowane systemy zarządzania jakością ISO 9001:2015 oraz środowiskowego ISO 14001:2015.

Serdecznie witamy EFT Group w naszej społeczności i cieszymy się na wspólną współpracę!

Weronika Marzec

Communications Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w