Załączniki

Nowy Członek SDCM – CAIRO-soft

W gronie Członków SDCM witamy kolejną firmę – CAIRO-soft. Dziękujemy za zaufanie!

CAIRO-soft sp. z o.o. to polski producent oprogramowania dla branży automotive. W swojej ofercie posiadamy rozbudowany system ERP do zarządzania sprzedażą, WMS optymalizujący obsługę magazynów z wykorzystaniem urządzeń AutoID oraz mechanizmów automatyki, katalog B2B odpowiadający za prezentację oferty i dobór produktów z wykorzystaniem danych Tecdoc oraz nr VIN pojazdów, platformę B2C do sprzedaży ecommerce. W zależności od potrzeb mogą one działać niezależnie integrując się z innymi systemami wykorzystywanymi przez klienta, bądź działać jako kompleksowe rozwiązanie obejmujące wszystkie obszary firmy. Nasze systemy z powodzeniem wspierają przedsiębiorstwa handlowe i produkcyjne w ich działalności pozwalając na optymalizację kosztów i wzrost przychodów. CAIRO-soft to ponad 30 lat doświadczenia w branży automotive. W CAIRO-soft programujemy Twój sukces!

Monika Pytkowska

Office Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w