Załączniki

FEV nowym Członkiem SDCM

Wśród Członków SDCM witamy kolejną firmę – FEV Polska należącą do FEV Group.

FEV Group to wiodąca na świecie firma zajmująca się inżynierią i mobilnością cyfrową. Razem z naszymi klientami kształtujemy przyszłość sektora mobilności w zakresie transportu neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla oraz wydajnego, połączonego i bezpiecznego transportu. Dzięki naszej dogłębnej wiedzy specjalistycznej zapewniamy klientom i społeczeństwu najnowocześniejsze rozwiązania zapewniające najwyższą wartość mobilności i najbardziej zaawansowane doświadczenia transportowe z punktu A do punktu B.

Nasza wiedza obejmuje inteligentne oprogramowanie i zrównoważony rozwój systemów napędowych, a także pełną inżynierię pojazdów. Ponadto nasza oferta usług obejmuje wyrafinowaną inżynierię systemów, rozwój systemów cyberfizycznych, integrację oprogramowania i E/E dla pojazdów definiowanych programowo z wysoce zautomatyzowanymi i bezpiecznymi funkcjami jazdy, a także integrację pojazdów. Możliwości inżynieryjne FEV obejmują cały ekosystem mobilności, w tym wszystkie zastosowania drogowe, a także zastosowania kolejowe, morskie, lotnicze, rolnicze, budowlane, górnicze i przemysłowe. Dodatkowo przenosimy nasze zaawansowane know-how i innowacje na sąsiednie rynki, takie jak sektor energetyczny, aby dostarczać najlepsze w swojej klasie rozwiązania branżowe.

FEV Group zatrudnia obecnie 7300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów w centrach rozwoju zorientowanych na klienta, w ponad 40 lokalizacjach na pięciu kontynentach.

Monika Pytkowska

Office Manager

Powiązane artykuły

Nowy Członek SDCM – Bromsok Trucks Company

Do grona członków Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych dołącza Bromsok Trucks Company – europejski lider w zakresie regeneracji zacisków hamulcowych oraz przekładni kierowniczych do samochodów ciężarowych. Firma działa na rynku aftermarketu, dostarczając wysokiej jakości komponenty dla flot transportowych, warsztatów

Zielona mobilność Europy zderza się z rzeczywistością gospodarczą

Unijne plany zakładające wprowadzenie od 2035 roku obowiązku sprzedaży wyłącznie pojazdów zeroemisyjnych właśnie przechodzą przegląd. Jednak za tą debatą kryje się szersze pytanie – jak Europa może utrzymać swoją globalną konkurencyjność i przemysłowe znaczenie w czasach głębokiej transformacji klimatycznej? Czy

Obowiązkowe elektryczne floty w UE – dobre intencje, złe skutki?

Czy zielona transformacja europejskiego transportu może wywołać efekt domina, który zachwieje filarami codziennej mobilności, zaopatrzenia i napraw? Zgodnie z toczącymi się dyskusjami w Brukseli, może to być jeden z możliwych scenariuszy. W marcu 2025 roku Komisja Europejska opublikowała komunikat w